Jak často u vás prší
Zaměřili jste se někdy na to, kolik dnů, či spíše hodin v kalendářním roce strávíte venku s deštníkem? Odečteme-li zimní měsíce, kdy se nejedná o déšť, ale sníh, a kdy kvůli sněžení deštníky lidé zpravidla nenosí, půjde přibližně o měsíce duben až listopad, kdy v každém z nich v průměru prší šest až devět dnů. Jde tedy v hrubém odhadu o padesát deštivých dnů v roce. Jenže v době, kdy zrovna prší, můžeme být ve škole, v zaměstnání nebo na nákupu, takže reálných situací, kdy se procházíme venku s deštníkem nad hlavou může být třeba jen deset. Pouze deset dnů v průběhu roku máme nad hlavou deštník, ale i takto nepatrný počet stojí za to, věnovat deštníkům pozornost.
Deštník jako propagační předmět
Chcete-li propagovat nějakou činnost nebo výrobky skrze deštníky, musíte počítat s tím, že je lidé nebudou mít tak často v ruce, a že se takováto reklama může minout účinkem. Zároveň je ovšem právě reklamní deštník jednou z nejvýraznějších a největších reklamních ploch, které můžete mít k dispozici i za pár korun. Takže když to shrneme, půjde o kompromis velké reklamní plochy v malém počtu dnů. Potisky na deštníky se proto vyplatí hlavně tam, kde je využíváme jako doplněk k dalším reklamním předmětům. Perfektní je například kombinace žlutého deštníku s červeným potiskem spolu s červeným keramickým hrnkem se žlutým potiskem, anebo namísto hrnku s využitím trička, polokošile nebo mikiny s potiskem.
Deštník nechte pořádně vyschnout
A jedna upřímně míněná rada na závěr – jestliže si právě vybíráte svůj deštivý den a procházíte se několik hodin venku po náměstí, nechte doma deštník důkladně vyschnout. Vlhká látka zasunutá do ochranného obalu nebo ponechaná ve skříni dokáže natolik zplesnivět, že se vám deštník může i rozpadnout, a to by u krásného potisku byla škoda, nemyslíte?