Cestovních kanceláří je u nás poměrně obsáhlý seznam, ale rozhodně ne všechny se specializují na horské terény. Jen v naší zemi je tolik zajímavých horských oblastí, že je z čeho vybírat a hlavně do těchto míst pořádat hvězdicové zájezdy. Zaměříte se v jenom z nich například na Orlické hory a Krkonoše, anebo na Šumavu, Českokrumlovsko a Novohradské hory, a budete mít spoustu možností, jak lidem prokázat laskavost a nabídnout jim neobyčejné zážitky.

sociální sítě

Spousta lidí se hrne k moři, ale zdaleka ne všichni, a někteří z nich uvítají buď autokarové zájezdy, anebo pobyty spojené s cykloturistikou. Chcete-li právě vy uvést do činnosti cestovní kancelář a poskytovat s průvodci ubytování s polopenzí či plnou penzí a orientovat se kupříkladu na české a slovenské (československé) horské oblasti, můžete tímto způsobem pozvednout turistický ruch na vyšší úroveň.

horský terén v Krkonoších

Jak vhodně propagovat činnost cestovky

Hlavní úspěch cestovních kanceláří spočívá kromě poutavého programu i na propagaci. Musíte zkrátka získat klientelu, a to není jednoduché. Mnoho zájemců dnes ulovíte zejména na Internetu, mimo jiné na sociálních sítích TikTok a Pinterest https://www.seoconsult.cz/reklama-na-pinterestu. Necháte si vypracovat od profesionálů PPC reklamu TikTok anebo u konkurenčního Pinterestu a zároveň budete dbát na zajištění řešení SEO, které je zapotřebí pro internetové vyhledávače.

V reklamě byste se měli zaměřit na všechny věkové kategorie a nabídnout jim odkaz na váš web, kde bude k dispozici nabídka rozdílně orientovaných akcí pro seniory, zdatné sportovce, rodiny s dětmi atp. Nezapomínejte také na náhradní program, pokud nebude vycházet počasí, aby se vaši klienti mohli patřičně zabavit i za deště nebo případného silného větru. V horách je naštěstí mnoho možností včetně pobytů v bazénech a wellness centrech, návštěv galerií a muzeí, restauračních služeb atp.